Internet domowy
    · Urządzenia dostępowe
    · Częste pytania (FAQ)
    · Konfiguracja PPPoE
    · Ulga podatkowa na internet

    Internet dla biznesu

    O nas

    Zasięg

    Kontakt



Częste pytania (FAQ)

  • Jaką mam gwarancję, że Internet będzie dobrze działał?
    Zachęcamy do przeczytania opinii naszych klientów. Liczymy, że pomogą one przekonać Państwa do jakości naszych usług.

    Czytaj co piszą o nas nasi klienci »



  • Czy internet komórkowy 3G HSDPA jest szybszy niż Internet Infineo?
    Często pytacie Państwo o to czy prędkość internetu komórkowego jest większa niż Internetu oferowanego przez nas.
    Przyjęliśmy wyzwanie i zrobiliśmy test - porównaliśmy prędkość wgrywania się stron na tym samym laptopie, przy użyciu przeglądarki Google Chrome, czyszcząc za każdym razem pamięć podręczną przeglądarki.

    Wyniki tego testu przerosły nasze oczekiwania.

    Porówanie Infineo w opcji 1 Mbps z internetem komórkowym 3G HSDPA 3,6 Mbps:



  • Ile danych będę w stanie ściągnąć?

    Często pojawia się pytanie o limit pobieranych lub wysłanych danych. Nie stosujemy limitów, jedynym limitem są fizyczne przepustowości wykupionego łącza. Co to oznacza?
    Oznacza to, że w przypadku wykupienia łącza o danej przepustowości jesteśmy w stanie pobrać:

    pakiet
    (kbps)
    Ilość danych fizycznie możliwa do pobrania w ciągu 31 dni
    Ilość danych fizycznie możliwa do wysłania w ciągu 31 dni
    342 GB
     171 GB
    685 GB
    342 GB
     1,3 TB
    (ok. 1300 GB)

     342 GB
     1,7 TB
    (ok. 1700 GB)

     342 GB

    Jak widać nawet najlepsze i najszybsze pakiety danych w ofertach sieci komórkowych nie są w stanie dorównać możliwościom łącz oferowanych przez nas.
  • Jakich urządzeń potrzebuję aby móc korzystać z dostępu do internetu bezprzewodowego Infineo?

    W przypadku umów terminowych urządzenie klienckie jest dostarczane klientowi.
    Klient powinien posiadać w swoim komputerze kartę sieciową standardu Fast Ethernet do której podłączamy nasze urządzenie złączem RJ-45.

  • Czy korzystanie z dodatkowych komputerów w obrębie jednego lokalu jest dodatkowo płatne?

    Nie. Klient w ramach wykupionego łącza może je w obrębie posesji podzielić dowolnie na wszystkie posiadane przez siebie komputery, bramki VoIP, telefony Skype, telefony komórkowe z funkcją WLAN, jeśli ma takie życzenie.
Niezbędne do tego celu routery, switche i okablowanie klient zapewnia sobie we własnym zakresie.


  • Ile trwa i jak wygląda instalacja usługi?

    Instalacja usługi rozpoczyna się od przeprowadzenia bezpłatnej wizji technicznej, która trwa zwykle około godziny. Klient zostaje po takiej wizji poinformowany czy i jaką usługę możemy mu świadczyć w danej lokalizacji.
Kolejnym etapem jest zaplanowanie i uzgodnienie drogi kablowej tj. punku zakończenia łącza. Zwykle w nowych domkach jest już instalacja kablowa. Możemy jej użyć lub zaplanować nową.
Antenę instalujemy na kominie lub innych elementach dachu, używając uchwytów kominowych lub masztu antenowego. Od urządzenia do komputera/routera prowadzimy kabel w uzgodnieniu z klientem. Najbardziej skomplikowane instalacje mogą trwać 3-4 godziny.
Koszty instalacji zawarte są w cenniku i obejmują koszty instalacji i aktywacji usługi. Są to koszty jednorazowe.


  • Jaki jest zasięg działania usług dostępu do internetu Infineo?

    Orientacyjną mapkę zasięgu publikujemy na naszej stronie internetowej. Czasami jednak warunki terenowe pozwalają na zrealizowanie instalacji nawet na obszarach nieobjętych oznaczeniem na mapie. Jeśli są Państwo zainteresowani prosimy o kontakt z Biurem Obsługi.


  • Czy usługa Infineo działa podczas ulewnych opadów deszczu lub śniegu?

    Nie zaobserwowaliśmy zdarzeń przerwania transmisji do któregokolwiek z klientów podczas tego typu zjawisk, a także podczas dużych mrozów czy upałów. Klienci nie są nigdy podłączani w warunkach dużej zmienności oraz na granicy sygnału użytecznego.
Można więc śmiało obalić mit niedostępności usługi z powodu zjawisk atmosferycznych.